Demo
beweegprogramma

Manueel therapeut Rotterdam

Een manueel therapeut van VonderFysioFit helpt u om in het dagelijks leven optimaal te bewegen. Denk daarbij aan activiteiten als werk en sport, maar ook aan zaken als boodschappen doen, het huis schoonmaken of gewoon een lekker stuk wandelen. Manuele therapie biedt oplossingen bij beweging gerelateerde problemen o.a. door het opheffen van functiestoornissen in gewrichten.

Manuele therapie is een vak apart. Letterlijk, want iedere manueel therapeut bij VonderFysioFit in Rotterdam heeft een post-hbo of Universitaire nascholing gevolgd om manuele therapie te mogen geven. Opnieuw soepel en pijnvrij bewegen begint bij VonderFysioFit!

Direct merkbaar effect dankzij de manueel therapeut in Rotterdam

Manuele therapie wijkt af van reguliere fysiotherapie omdat u de effecten van een behandeling vaak meteen merkt. De mobiliteit van het gewricht wordt groter waardoor de pijn vaak afneemt.  Daarmee wordt de oorzaak nog niet altijd weggenomen, maar het schept wel de voorwaarden die u nodig heeft om actief aan uw herstel te werken. Voor een bezoek aan de manueel therapeut in Rotterdam heeft u geen verwijzing nodig. Indien u aanvullend verzekerd bent worden de behandelingen voor manuele therapie door de meeste verzekeraars geheel of gedeeltelijk vergoed.

Neem contact op bij vragen over de behandeling of de kosten

Als u geïnteresseerd bent in een behandeling van een manueel therapeut bij VonderFysioFit in Rotterdam, neemt u contact op via telefoonnummer 010 – 41 91 353. Bel ook gerust even als u een indicatie wilt van de kosten voor manuele therapie.

Tel: 010 - 41 91 353
info@vonderfysiofit.nl